28 Haziran 2011 Salı

Ev, dekor, fikir, beğendiğim şeyler...

Dekorasyonda country ve vintage seviyorum. Nerede kareli kumaş, nerde eskitme mobilya, nerde vintage teneke ben ordayım:) Farklı yerlerden beğenip sakladıklarımı sizlerle de paylaşayım, belki ilginizi çeker. Bazıları elde yapılabilir.


Ufak bir çaba ile mutfağı güzelleştirecek bu kavanozlara bayıldım, nasıl şirin duruyorlar, 


Duvar rafı ve çerçeve, ilginç olmuş...




                                   Bu yatak odası bana çok romantik geldi


                                Yine mutfak için hoş bir fikir...


                                  Yazlıklar için...


   Bu da girişlerdeki birbirinin benzeri portmanto görüntüsünden sıkılanlar için...



                       Bilindik rustikten çok daha güzel duruyor bence...

                                   Şirin mi şirin bir köşe...



                Aynalar ve tabaklar...duvar dekorasyonu çok güzel olmuş








                      Sıkıldın mı mandallarından, e kaplayıver o zaman...

         

                                  Pek tabi eski oldukları için beğendim

                             Tenekeleri duvara yapıştırmışlar, al sana raf
                                  Patchwork bir abajurda eksikti, beğendim, olmuş!:)

   Her saat bir sevdiğimizi işaret edebilir, duvar dekoru olarak da saat olarak da güzel








      Sehpaya dikkatinizi çekerim, eski bir çamaşır teknesi olmuş sana sehpa



               Kapıyı kumaşla kaplamışlar, ilginç...


       İşte vintage kutular, tam benlik, önceki hayatımda eskicimiydim neydim bilmem ki!:)



                      Kumaştan, düğmeler yapılma takvim



                  Bu kalabalık duvar görüntüsünü de seviyorum


                              Hem eski hem farklı daha ne olsun:)



Sandık sehpa, güzeeel!


Arada kasou sevme durumu da var:)
   Romantik

   Divandan bahçe koltuğu yapmışlar, hay aklınla bin yaşa diyorum kim akıl ettiyse:)

Kumaş kareliyse dayanamam alırım:)




Salaş ve country tarzı, yazlıklar için olabilir



Yatak üstü raf fikri hoşuma gitti, deneyebilirim



           Burda sepetli koltuk düzeni hoşuma gitti


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder