Follow by Email

14 Mart 2012 Çarşamba

stil- moda, benim beğendiklerim...


Milletin oluşturduğu moda bloglarına bakıyorum ve gerçekten evet yaa bak bu iyi olmuş dediğim bir taneye rastlamadım henüz. Zevkler tartışılmaz derler, bence tartışılabilir. O nedir, nasıl paçoz ve iğrenç tarzları beğenmektir ve sonra adına modacı demektir! El insaf dedim ve bari ben de kendime göre beğendiklerimi koyayım bloguma belki görür de feyz alırlarJ





Açacaksan bir yerden açacasın, aksi halde ucuz bir fahişeye dönmek işten değil!












Bayılıyorum kot gömlek altına böyle abuk tarzda eteklere, "Once upon a time" izleyicisiyim ve kıyafet beğenilerimden belli oluyor bu sanırım. Bu arada marketten ekmek almaya giderken giymeyin bi zahmet:)




Tek gram fazlası olmayan insanın giyebileceği bir elbise bu






Chanel midir nedir? Bende olsa çerçeveletir duvara asarım, sen tut logar kapağının üstüne otur! pes!



Kot gömlek altına giyeceğiniz gelinlikten bozma kabarık, fazla abartılı ve tasarımsal olarak da prenseslere yakışır bir etek, altındaki kocaman ve kaba çizmelerle beraber içinizdeki Keri Bredşavu ortaya çıkartabilir:)




Cidden kadından zerafet akması ve ben bunu giysem kornişe benzeyecak olmamdaki inanılmaz adaletsizlik üzerine bir dakika düşünmeye davet ediyorum sizleri



Vintage ne varsa al getir bana, o derece!



Ben misal, bir bavulu çok severek alsam, bavula fazla para versem asla bavulu vermem sarılırım, üzerinde otururum filan. Uçağa bindiğimde “kargoda acaba başına bi şey mi geldi vah canııım” diye kendi kendimi yerim.



Bak bak bitmeyen bacakları olan kızların hepsinin bacaklarını kırıp ısınsak filan…


Deve tüyü rengi en sevdiğim renkler arasında, çok zarif buluyorum bu rengi. Kot pantolon, kot gömlek ile birleşimi ise çok şık oluyor.




Çanta ve ayakkabıda gerçek deriyi seviyorum. Suni deri adi gösteriyor ürünü. Pahalı olursa olsun paraya kıyın, ama özellikle çantada gerçekten kaliteli deriyi seçin. Kıyafetiniz harika da olsa çanta kalitesizse, görüntüyü siler süpürür.




Fransızların stilini beğeniyorum, kendine özgü bir havaları var ve fark ediliyorlar.





Takı deyince benim aklıma mücevher en son gelir, değerli metaller ve taşlarla pek işim yok doğrusu. Altını ise hiç sevmem. Benim sevdiğim takılar gümüş, deri, cam malzemeden yapılmış olanlar genelde.
Bu kolye bana göre zümrüt, elmas ya da her neyse işte o tür bir pahalı takıdan çok çok daha güzel.










İçimdeki romantik iflah olmuyor, şemsiyemden bile belli dğeil mi?:)


Gelinlik giyenlerin abartılı seksi, allı pullu şeyler giymesini anlamıyorum ben. Gelinlik dediğin sadeliği masumluğu temsil eder. Ve bence zarafet ön planda olmalıdır. Fakat gördüğüm %95 gelin boya küpüne düşmüş gibi alı al moru mor boyanıp, ışıl ışıl taşlarla kaplattıkları, parlak kumaşlı veya fazlasıyla dekolte gelinlikleri tercih ediyorlar. Bu gelinlik benim anladığım anlamda gelini temsil ediyor işte. Zarif. Seks bombası veya az sonra sahne alacak bir assolist değil!





Yargıcı'nın tarzını oldum olası beğenmişimdir, biraz kolejli havası, biraz hanımkız, biraz romantik ama her daim klas. Ve her zaman vitrinindei kombinler çok hoş. Ayrıca modadan anlamayan zevksizler kataloğuna bile baksalar bu konuda birşey öğrenme olasılıkları var.






Kocası ölmüş yası ömrü billah süren rum madamlar gibi sürekli koyu renk giyinenleri de anlayamıyorum hiç, özellikle sabahları metrobüsü kullanırsam yığın yığın gri-siyah-kahve bir güruh görüyorum, dersin herkes fabrika işçisi, ya da bir okulun üniformasını giymiş. Siyah rengin klasını tartışmam benim söylediğim şey ayrı. Giyinin şöyle rengarenk, içimiz açılsın! Yazın bikiniyi bile siyah giyenler size diyorum size!:)


Romantik tarzı da seviyorum, şöyle uçuş uçuş etekler, elbiseler, pudra rengi, pastel tonlar,  babetler, hafif makyaj, kuaförden çıkmış görüntüsü olmayan saçlar...


Bu ayakkabılar bu salaş ceketle gayet güzel olmuş.





Winona burada saçı ve makyajının güzelliği ile yer aldı:)



İnce topuk ayakkabı, kesinlikle dar paça pantolonla giyilmeli





Mavi gömlek en sevdiğim kıyafetlerde ilk 10'a giriyor:) Kotla, klasik bir pantolonla, taytla, özellikle kahverengi bir deri kemerle...





Keşke uzun boylu olsam, bu tarz etekleri giyebilsem. Uzun boylu ve ince kadınlara çok yakıştırıyorum bu etekleri. Bohem ve romantik karışımı bir tarz.




























Bikiniler konusundaki zevksizlik ayrı bir yazıda incelenmeli, burada kısaca değineceğim. Babaanne tarzıyla kapalı-muhafazakar olmaya çalışanlar, canlarım benim bikini giyiyorsunuz, olup olacağı bir avuç kumaş. Bunu madem giyiyorsunuz bari hakkını verin, şöyle rengarenk, bronz tene yakışan, içimizi açan şeyler giyin. Buradaki mankenlerde durduğu gibi duruyorsa bir de şahane olur!
 




Penye uzun etek ve altına parmak arası terlik veya sandalet, fizik buna uygun olmalı tabiJ






Kareli, ekoseli kumaşları çok severim, sadece ev tekstilinde değil, görüldüğü üzre kıyafetlerde deJ




1 yorum:

  1. Güzel olmuş olmasına ama kadın gözüyle erkek stili konusunda da yorumlarınızı bekliyoruz efem :)

    YanıtlaSil